Wauw, de betrokken- en bereidheid om ons te helpen is groot. Cliendo gebruikers sturen ons nieuwe ideeën, testen nieuwe functionaliteiten en hebben bijna eigenhandig de nieuwe FAQ samengesteld. Geweldig!
Dankzij deze betrokkenheid kunnen we Cliendo steeds beter maken, om ons doel te verwezenlijken. Het makkelijkste cliëntvolgsysteem maken. We leren steeds beter hoe we onze gebruikers kunnen helpen zo veel mogelijk tijd te besparen. Afgelopen half jaar hebben we onderstaande functionaliteiten verbeterd of toegevoegd:
Kijk op cliendo.nl/faq voor uitgebreide informatie over veel van deze functionaliteiten. Zie je er eentje die nog niet aan staat voor jouw account maar die je wel graag wilt hebben, mail ons dan even!
Naast nieuwe functionaliteiten werken we ook continue aan het verbeteren van het Cliendo basisplatform. We hebben zelf ongeveer vijftien apparaten waarmee we Cliendo testen, uiteenlopend van een Macbook Pro t/m Windows Vista, 7, 8, 10 laptops en allerlei tablets. We testen voornamelijk in Chrome, Firefox, Internet Explorer en Safari. Toch is het niet mogelijk om bij lancering van een functionaliteit zeker te weten dat deze op alle combinaties van besturingssystemen en browsers feilloos werkt – en ook hier komt de input van onze gebruikers met nog eens honderden combinaties van apparaat en browser zeer goed van pas. We losten 21 bugs op, waaronder deze:
0.2.7 Online intake werd niet volledig weergegeven
0.2.11 Geslacht (man/vrouw) blijft niet opgeslagen bij verversen
0.2.16 Bij deel gebruikers bleven bestanden hangen in de upload
0.2.17 Safari gebruikers hebben witte balk in scherm na inloggen
0.2.20 Veld verdwijnt bij aanklikken BV / VOF / Eenmanszaak
0.2.21 Flikkerende groepstitel bij aanpassen
Komende maanden werken we o.a. aan Cliendo Mobile, Facturen, Vecozo, een betere gebruikersomgeving en verbetering van de kennisbank.
Vind je het leuk om als eerste nieuwe functionaliteiten te testen en ideeën te geven, mail ons dan even op info@cliendo.com!